Zakelijke beller slechter bereikbaar - Quality Support heeft de uitkomst bekend gemaakt van alle telefoononderzoeken die het in 2007 bij Ne [lees verder]

Belastingtelefoon is belhel. - DEN HAAG - De Belastingtelefoon voor particulieren en ondernemers wordt een steeds grotere belhel. H [lees verder]

E-mail niet altijd snel afgeleverd - Email faalt als bedrijfskritisch communicatiemiddel. Een deel van de berichten loopt forse vertragin [lees verder]

'Steeds langere telefonische wachttijden' - AMSTERDAM - Mensen die bedrijven of instellingen bellen voor vragen, moeten steeds langer wachten op [lees verder]



 


Onderstaand de nieuws feiten van Customer Service First. Klik op de titel voor het volledige verhaal...
Zakelijke beller slechter bereikbaar (10-01-2008)
Belastingtelefoon is belhel. ()
E-mail niet altijd snel afgeleverd ()
'Steeds langere telefonische wachttijden' ()
Terugkoppeling per SMS! ()


Uw gebruikersnaam:
Wachtwoord:
home | contact | disclaimer  
  ©2003 Customer Service First. Alle rechten voorbehouden. Design by Nettics BV