Informatie over de diensten

  Dagservice

  24-uur service

  Optionele diensten

  Downloads

 


Informatie over de diensten

Wij weten al sinds jaar en dag als telefonische antwoordservice hoe belangrijk persoonlijk contact is. Ons professionele telefoonteam staat dag en nacht voor u klaar om met veel zorg de bereikbaarheid van uw onderneming te garanderen.

Ideaal voor ondernemingen die hun telefonische bereikbaarheid willen verbeteren. Wij nemen u de zorg uit handen als uw onderneming niet is toegerust op bijvoorbeeld het opvangen van telefoontjes bij afwezigheid of buiten kantoortijd. Ook kunt u deze service inschakelen tijdens vergaderingen of gedurende uw lunch. U kunt daarbij kiezen uit de Dagservice (op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur) of de 24-uur service, 7 dagen per week.

Nu grenzen wegvallen en het de gewoonste zaak van de wereld is mondiaal zaken te doen, zijn kantoortijden niet meer regulier. De 24-uur service biedt hiervoor de ideale oplossing. Uw telefoontjes worden dan net zo effectief in meerdere talen beantwoord.
Voor veel bedrijven die zelf 24 uur service verlenen zijn wij de partner. Zo boekt bijvoorbeeld een storingsdienst bij calamiteiten sneller resultaat.

Daarnaast zijn wij volledig web-enabled. Tijdens het telefoongesprek uw website of intranet raadplegen is geen enkel probleem. Net zo min als direct alle gespreksgegevens daar op in te voeren. Bezoekers van uw website kunnen wij assisteren middels een zogenaamde "call-me-now button" of chat-sessie.

Onze klanten kunnen via ons web-portaal toegang krijgen tot bijvoorbeeld:

  • call management informatie
  • faktuur specificaties
  • call scripts
  • dienstroosters van stand-by medewerkers
  • mogelijkheid tot beluisteren van opgenomen gesprekken
  • en........

Wij zijn er van overtuigd dat wij u in een persoonlijk gesprek kunnen verrassen met al onze mogelijkheden. Probeer ons uit!



Uw gebruikersnaam:
Wachtwoord:
home | contact | disclaimer  
  ©2003 Customer Service First. Alle rechten voorbehouden. Design by Nettics BV