Zakelijke beller slechter bereikbaar - Quality Support heeft de uitkomst bekend gemaakt van alle telefoononderzoeken die het in 2007 bij Ne [lees verder]

Belastingtelefoon is belhel. - DEN HAAG - De Belastingtelefoon voor particulieren en ondernemers wordt een steeds grotere belhel. H [lees verder]

E-mail niet altijd snel afgeleverd - Email faalt als bedrijfskritisch communicatiemiddel. Een deel van de berichten loopt forse vertragin [lees verder]

'Steeds langere telefonische wachttijden' - AMSTERDAM - Mensen die bedrijven of instellingen bellen voor vragen, moeten steeds langer wachten op [lees verder]

 
 


In de huidige maatschappij is communicatie en informatie van essentieel belang. Hiermee neemt ook de noodzaak van bereikbaarheid toe. Het eerste contact met vrijwel iedere nieuwe relatie wordt tot stand gebracht via de telefoon. Vaak moet er snel gereageerd worden, soms volstaat het aannemen van een bericht. Door menselijke interactie wordt het eerste contact daadwerkelijk gelegd. Het is dan ook niet verwonderlijk dat meer dan 70% van de bellers afhaakt bij een antwoordapparaat of voicemail als het eerste contact gelegd moet worden.

Bereikbaarheid is daarom steeds vaker een kritische succesfactor voor elke onderneming. Persoonlijk de telefoon opnemen blijft nog altijd de beste vorm van deze bereikbaarheid. Toch zijn er in iedere onderneming regelmatig momenten dat door afwezigheid of drukke werkzaamheden het opnemen van de telefoon een ondergeschikte rol krijgt toebedeeld. Customer Service First neemt u deze zorg voor telefonische bereikbaarheid graag uit handen.


Uw gebruikersnaam:
Wachtwoord:
home | contact | disclaimer  
  ©2003 Customer Service First. Alle rechten voorbehouden. Design by Nettics BV