Zakelijke beller slechter bereikbaar - Quality Support heeft de uitkomst bekend gemaakt van alle telefoononderzoeken die het in 2007 bij Ne [lees verder]

Belastingtelefoon is belhel. - DEN HAAG - De Belastingtelefoon voor particulieren en ondernemers wordt een steeds grotere belhel. H [lees verder]

E-mail niet altijd snel afgeleverd - Email faalt als bedrijfskritisch communicatiemiddel. Een deel van de berichten loopt forse vertragin [lees verder]

'Steeds langere telefonische wachttijden' - AMSTERDAM - Mensen die bedrijven of instellingen bellen voor vragen, moeten steeds langer wachten op [lees verder]



 


E-mail niet altijd snel afgeleverd ()

Email faalt als bedrijfskritisch communicatiemiddel. Een deel van de berichten loopt forse vertraging op en mailservers zijn soms niet beschikbaar.

Bij alle internetaanbieders doen zich storingen voor waardoor het verzenden en ophalen van e-mail tijdelijk onmogelijk is. Deze conclusie trekt iPing Research uit een geautomatiseerde test van mailservers van twaalf providers. Van deze storingen doet 68% zich voor tussen 7 uur 's ochtends en middernacht. Bij een aantal providers gaat het om langdurige storingen die kunnen oplopen tot 6 uur. Bij het afleveren van post kampt bijna de helft met langere storingen, die zich in 45% van de gevallen tijdens kantooruren en 's avonds voordoen.

(Bron: Automatisering Gids)

[ terug ]


Uw gebruikersnaam:
Wachtwoord:
home | contact | disclaimer  
  ©2003 Customer Service First. Alle rechten voorbehouden. Design by Nettics BV