Zakelijke beller slechter bereikbaar - Quality Support heeft de uitkomst bekend gemaakt van alle telefoononderzoeken die het in 2007 bij Ne [lees verder]

Belastingtelefoon is belhel. - DEN HAAG - De Belastingtelefoon voor particulieren en ondernemers wordt een steeds grotere belhel. H [lees verder]

E-mail niet altijd snel afgeleverd - Email faalt als bedrijfskritisch communicatiemiddel. Een deel van de berichten loopt forse vertragin [lees verder]

'Steeds langere telefonische wachttijden' - AMSTERDAM - Mensen die bedrijven of instellingen bellen voor vragen, moeten steeds langer wachten op [lees verder]



 


'Steeds langere telefonische wachttijden' ()

AMSTERDAM - Mensen die bedrijven of instellingen bellen voor vragen, moeten steeds langer wachten op een antwoord. Dat concludeert Algemeen Dagblad op basis van eigen onderzoek. De krant belde met veertig serviceafdelingen, waar zij gemiddeld 3,5 minuut in de wacht stond. Bij eenzelfde test vorig jaar was de wachttijd twee keer zo kort.

Absolute uitschieters zijn Dunnet Computers met een gemiddelde wachttijd van 18,07 minuten en Gemeentebelastingen Rotterdam, waar gemiddeld 16,16 minuten gewacht moest worden. Het gemiddelde werd uitgerekend na tien belpogingen. Dunnet scoorde bij ??n belletje een record: na 1 uur, 4 minuten en 49 seconden werd het wachten pas beloond.

Internetprovider Zon bleek het duurst te zijn om telefonisch om hulp te vragen. Een kwartier wachten kostte daar ruim tien euro, aldus de krant.

(Bron: www.nu.nl)

[ terug ]


Uw gebruikersnaam:
Wachtwoord:
home | contact | disclaimer  
  ©2003 Customer Service First. Alle rechten voorbehouden. Design by Nettics BV